Call Center i telekomunikacje.

CALL CENTER DLA FIRM po prostu jest konieczną organizacją, która wykonuję funkcje tworzenia i wspierania odpowiedniej jakości komunikacji w systemie firmy. Call-center stworzony jako wyspecjalizowana organizacja (outsourcing call center), lub oddzielny zespół w strukturze firmy (in-house call center) i dotyczy wyłącznie profesjonalnych funkcji przetwarzania danych i różnych zapytań. Ponadto, organizacja ta wykonuje informowanie abonentów za pomocą komunikatów głosowych, robi się to tylko w interesie firmy-właściciela lub z organizowania przez klienta tych usług. Różnorodnością call-center są contact-centry, które opracowują nie tylko głosowe komunikaty, ale również e-mail, fax, zapytania z sieci socjalnych, czatów i tak dalej. Główna różnica contact-centrów jest zintegrowanie wszystkich form interakcji z klientem i wspólne standardy jakości dla ich przetwarzania.

Firma VoIPTime oferuje systemy call center  dla contact- lub call-centrów różnych rozmiarów i specyfiki, a także wsparcie techniczne własnego oprogramowania, dla wspierania jego prawidłowej roboty i dostosowania się do potrzeb klienta.

Firma specjalizuje się w realizacji projektów indywidualnych dla każdego klienta i bierze pod uwagę potrzeby w zakresie integracji systemu z innymi systemami biznesowymi klienta.

Podobne systemy istnieją na rynku w różnych wariantach i od różnych firm deweloperskich. Główną zaletą którą ma oprogramowanie call center jest pełna WEB-orientowalność, co zmniejsza wymagania do stacji operatorskiej. Stabilność i niezawodność oprogramowania pozwala nie martwić się o potrzebie ciągłego działania call-center w trybie 24/7. Dodatkowo, wysokiej jakości wsparcie techniczne naszego zespołu obsługuję wszystkie żądania, tak szybko jak to jest możliwe, co również wpływa na efektywność korzystania z naszego oprogramowania.

Otrzymasz pełną kontrolę nad własnymi procesami call- lub contact-center i zmożesz zautomatyzować do 90% procesów biznesowych za pomocą naszego oprogramowania. Zwiększ efektywność swojej pracy już teraz!

Kategorie: Internet, Telefonia Voip

Powiązane wpisy:

Call Center i telekomunikacje. Call Center i telekomunikacje.
Nowoczesne technologie wpływające na precyzję zdjęć Nowoczesne technologie wpływające na precyzję zdjęć
Jak wybrać smartfona? Jak wybrać smartfona?
Outsourcing IT – wady i zalety Outsourcing IT – wady i zalety

Pozostaw komentarz:

Dodaj komentarz
© 2007 - 9528 Chumber.pl.